torsdag 23 maj 2013

Hälsning från kollot

Fnrp! Jag har det bra på kollot. 


Det är all-inclusive där gästen (JAG) bestämmer mat- och sovtider. Käket är sjysst. Jag somnar sent och ibland tar jag sovmorgon till kl 2.30. Fast det är inte dygnet-runt-service för jag får lov att väcka personalen när jag vill bli utsläppt.
 
 Lek och promenader ingår. Precis som hemma finns det katter som jag kan jaga.

Här ser inte pippi mig. Jag har skrämt massor och tagit bruna, blågula och en stor svart. Jösses vad fjädrar det har rykt. Jag bar in den blågula, men det blev inte poppis hos personalen. Man får inte ha lekkamrater på rummet.

 Jag försökte gå en kurs i gardinuppsättning, men det blev väldigt jobbigt.

Imorgon ska jag åka hem och kollopersonalen får sova och samla krafter tills nästa gång. Mrf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar